קטגוריות
השתתפות קופת חולים

הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת

הם יכולים להיות יפים מאוד, לשדר אינטליגנציה ולהחמיא לפנים, אך לא כולם אוהבים משקפיים. הם יכולים להציק על הפנים, להפריע לאימונים מסוימים או להשקות על הנאה מדברים פשוטים כמו שחייה בבריכה. עד לפני כמה עשורים לא היו לאנשים כמעט ברירות בכל הנוגע לראייה שלהם, אך לאחר השימוש בעדשות וההנאה מכך שלא צריך להרכיב משקפיים, נכנסו לתמונה גם ניתוחי הלייזר עבור הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת.

על ניתוח לייזר בעיניים מאוחדת מספקת סבסוד ייחודי לחברי הקופה והביטוח המשלים, כאשר כיום הניתוח נגיש לכולם. מי יכול לבצע את הניתוח, מתי כדאי לבצע אותו וכמה עולה הניתוח דרך מאוחדת? אפשר לפנות כבר כעת ולקבל פרטים נוספים ישירות מהמרפאות ללא עלות וללא התחייבות! – או להמשיך לקרוא כדי להרחיב את היריעה.

    מידע רב בנושא שיטות ומחירים לפי שיטה ניתן למצוא בעמוד: מחירון הסרת משקפיים בלייזר לשירותך

    המועמדים לניתוח הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת

    את המועמדים לביצוע ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת מפנה למכונים המטפלים עמם היא נמצאת בהסכם. כאשר מגיעים למכון שבהסכם ישנן שאלות מקדימות שנועדו לבחון מיהו מועמד מתאים לביצוע ההליך ומי לא. כמובן שכל מקרה הוא אינדיבידואלי, אך ישנם מצבים בסיסיים בהם לא ניתן לבצע את הניתוח והם:

    • לא ניתן לבצע את הניתוח מתחת לגיל 18.
    • אם למטופל יש רוחק ראייה גדול או קוצר ראייה גבוה לא ניתן לבצע את הניתוח.
    • הניתוח לא מתאים לנשים הרות, יש לחכות לסוף ההיריון והלידה כדי לבצעו.
    • הניתוח לא מתאים לסובלים מיובש בעיניים ולסובלים ממחלות עיניים כמו גלאוקומה, קטרקט וקרנית דקה.
    • הניתוח לא יכול להתאים במקרה בו הייתה עליה במספר בעיניים בחצי השנה שקדמה לניתוח.
    הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת
    הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת

    לפני ואחרי ניתוח להסרת משקפיים בלייזר

    בקופת חולים מאוחדת הסרת משקפיים נעשית כמו בשאר הקופות במכונים חיצוניים להם הסדר עם הקופה. מדובר על ניתוח קל ומהיר שאורך רק כמה דקות, עם זאת מדובר על איבר הראייה שלנו ויש לעשות את הניתוח אך ורק במקומות המורשים לכך. רבים בוחרים לבצע את הניתוח סביב גילאי ה-40 וה-50, בדרך כלל בשל הדרדרות בראייה בשלב מאוחר יותר בחיים ומתוך רצון לחיות ללא הצורך להרכיב משקפיים. לפני הניתוח יהיו בדיקות מקדימות כדי לוודא את המועמדות לניתוח, יהיו הסברים ויש חתימה על הסכם לקראת הניתוח בו יוסברו כל הסיכונים ותופעות הלוואי האפשריות.

    ביום הניתוח יש להגיע עם מלווה, לא ניתן לנהוג לאחריו ורצוי לקחת יום או יומיים חופש מהעבודה כדי להתאושש ולתת לעין להחלים. יש להקשיב להוראות הרופא בדבר הטיפול בעין לאחר הניתוח כדי להגדיל את סיכויי הצלחת הניתוח. עם זאת, כדאי לדעת שסיכויי הצלחת הניתוח על מעל 95% ומדובר על אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בעולם הרפואה.

    סיכונים ותופעות לוואי של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר

    לכל הליך רפואי יכולים להיות סיכונים ותופעות לוואי. למרות שעם ניתוח הסרת משקפיים בלייזר מאוחדת כמו קופות ומכונים אחרים מיידעים אודות תופעות הלוואי והסיכונים, מדובר על סיכונים מזעריים לעומת ניתוחים אחרים. לאחר הניתוח יכולה להיות אי נוחות בעין, גרד, עין יבשה, ראייה מטושטשת, ראייה מחוקה או אי נוחות כללית בעין. יכולים להיווצר מצבים בהם מסביב לנקודות אור תיווצר הילה או נצנוצים ובמקרים נדירים יכולה להיווצר קרנית מעוותת, טשטוש ראייה או ראייה לא חדה.

    האם בקופת חולים מאוחדת הסרת משקפיים מגיעה במחיר מסובסד?

    לכל ניתוח לייזר בעיניים מחיר מאוחדת משתנה על פי בחירת הספק והביטוח הרפואי שיש למבוטח בקופה. כדי לבצע את הניתוח יש לפנות לאחד מהספקים שברשימת הספקים של מאוחדת לצורך בדיקת התאמה והמלצה לניתוח. לאחר מכן מגישים בקשה באזור האישי באתר, במייל או בפקס להתחייבות והאישור כבר יועבר לספק הנבחר על ידי מאוחדת עצמה. כדאי לדעת שישנו סכום השתתפות עצמי עבור הניתוח, כאשר התשלום עשוי להשתנות בהתאם לסוג הניתוח שהומלץ על ידי המכון המטפל. עם מאוחדת הסרת משקפיים יכולה להיות משתלמת במיוחד וללא תקופת המתנה למבוטחי מאוחדת עדיף או מאוחדת שיא. אם בעבר היה מדובר על ניתוחים יקרים במיוחד אותם יכלו להרשות לעצמם רק אנשים בעלי ממון, היום המחירים נגישים במיוחד ועומדים על מאוד עד אלפי שקלים לניתוח (תלוי בשיטה) ועל הסדרי תשלום נוחים במיוחד מול המרפאות.

    רוצה כבר להיות בלי משקפיים ולהרגיש שוב את הנעורים? כדאי להשאיר פרטים ואנחנו כבר נדאג שכל הפרטים וההצעות המשתלמות יגיעו עד אליך! ללא עלות וללא התחייבות!